Diskuze: následky po chemoterapiji.


Facebook Twitter Pinterest email tisk


Uživatel: Jitka 22.1.2017 19:35

Jsem už 2 roky po operaci rakoviny prsu,ale mám hrozný potíže se stabilitou a občasný problémy bolesti v kříži.Lékaři tvrdí,že to jsou následky po chemošce,nic minedávají, že se to časem spraví.

Odpovědět

diskuze se týká článku
přidejte sem svůj komentář

Něco není jasné? Zeptejte se na to ostatních. Určitě Vám pomohou.
K zeptání použijte tento formulář.


Jméno
E-mail
Nadpis
Komentář
Všechna políčka formuláře je třeba vyplnit!
Připojit fotku
další podobná diskuze

Chemoterapie a moře


(Veliskova Dana 10.7.2018 9:24)

Dobry den. Prosim o názor, zdali je vhodne po rakovine varlat, která se po dvou letech vratila, absolvovat pobyt u more. dekuji


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Stavy po chemoterapii


(Marie Rybková 13.8.2017 10:21)

Dobrý den, čeká mě chemoterapie, našla jsem si v pravém prsu bulku velikost 24x24x13mm. Můj postup je chemoterapie ,operace a ozařování. Čeká mě bio-CHT AC/T + Herceptin. Mám prosbu, mohu k této léčbě užívat Wobenzyn. Moc děkuji za odpověď. Rybková Marie


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Chemoterapie a její následky


(Iveta 16.12.2016 18:10)

Při chemoterapii kapackou došlo k úniků chem do ruky ruka mi cela oteka a neprijemne sponuje. Co mam delat pro zmenšení otoku.


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



zajímavé články