Informace od zdravotní sestry

HLAVNÍ STRÁNKA

  

NEMOC DNA

  

HEMOROIDY

  

ODVODNĚNÍ ORGANISMU

  

LÁZNĚ

  
Diskuze

OSTROPESTŘEC MARIÁNSKÝ VYRÁŽKA KOŽNÍ

 Ladislav Vaněk  4.12.2017 15:17

Začaly se mi dělat boláčky na hlavě, na krku. Potom se mi udělaly červené fleky na těle. Zejména na bocích, na vnitřních částí rukou. Podle vzhledu to vypadalo podobně jako opařenina. Nejhorší bylo svědění, které se nedalo vydržet. Žádné mastičky nepomáhaly. Předcházelo tomu - pocit únavy, úzkosti a deprese, bolest nohou, pocit "vybitých baterek". Dle mého soudu šlo o snížení funkce imunního systému a toxikaci organismu.Tak jsem začal brát Ostropestřec mariánský. Trvalo to téměř měsíc, než to začalo ustupovat.
Máte někdo s něčím podobným zkušenosti, prosím?

Odpovědět

Odpověď

Alergická reakce
 Gábina  7.1.2019 15:18

Dobrý den, v pátek jsem začala užívat ostropestřec mariánský a v sobotu jsem se mi po celém obličeji udělaly červené pupínky, nejvíc na čele a okolí pusy. Užívám ještě antibiotika tak nevím jestli to není redakce i k nim. Ostropestřec jsem vysadila a zkusím ho začít užívat až po dobrání antibiotik. Budu doufat, že pupínky zmizí co nejdříve.

Stálý odkaz | Reagovat

Odpověď

Re: Alergická reakce
 Cempírek  7.1.2019 15:31

Společně s antibiotiky byste vůbec žádné bylinky používat neměla, protože to může způsobit předávkování nebo naopak poddávkování. Bylinky mohou způsobit zpomalení vylučování antibiotika a při další dávce to způsobí předávkování, protože to, co mělo být z předchozí dávky pryč, je stále v těle. Jiné bylinky zase naopak mohou urychlit průchod trávicím traktem a způsobit nedostatek antibiotika v těle, což vede ke vzniku rezistentních bakterií, které pak nejdou vyléčit stejným antibiotikem. Takže ještě jednou: společně s antibiotiky se nesmí užívat žádné bylinky! Pokud si chcete pomoci při léčbě antibiotiky, tak jedině doplňkovou léčbou probiotiky. Probiotika udržují střevní flóru v rovnováze, kterou právě antibiotika ničí.

Zdraví Cempírek!

Stálý odkaz | Reagovat

přidejte sem svůj komentář

Něco Vám není jasné? Zeptejte se na to ostatních. Určitě Vám pomohou.
K zeptání použijte tento formulář.


Nadpis
Jméno
E-mail
Komentář

Všechna políčka formuláře je třeba vyplnit!
E-mail nebude nikde zobrazen.

Připojit fotku

další podobná diskuze

Na prsou -pod prsy šupinatá zanícená svědivá kůže -co s tím

 A.Krystofová  30.10.2018 1:19

Jak posáno výše červená zanícena kůže pod prsy a na briše šupinatá. Jak léčit? LUPÉNKA TO NENÍ!

Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

diskuze se týká článku


lidé také čtou

ČeskéNemoci

O nás

Kontakt

Ochrana osobních údajů a cookies

SiteMAP

NABÍDKA OBCHODU