Diskuze: problém s erekcí


Facebook Twitter Pinterest Google + email tisk

(Heřmanová 8.5.2016 22:41)

chtěla bych se zeptat přítel má cukrovku bere léky, jedny které mu lékař předepsal mu způsobily problém s erekcí trvá to zhruba rok ale při jiném způsobu dráždění nějakou erekci má na penisu je vidět zvětšení ale nemůže dosáhnout takové tvrdosti aby jsme mohli souložit já mu našla informace o přírodních doplncích stravy přemýšlel o viagře já našla tablety Levitra prý jsou účinné nerada bych aby se příteli něco stalo jen aby mohl souložit jeho doktor mu řekl,že neví jestli to bude fungovat děkuji za odpověd

Odpovědět

Odpověď

Re: problém s erekcí (Cempírek 9.5.2016 17:53)

Problém s erekcí u cukrovky je bohužel velmi častý. Neschopnost dosáhnout erekci souvisí se změnami v krevním séru, které ovlivňuje činnost nervů a svalů v a kolem penisu. Tento problém se vyskytuje až u 75 % mužů s cukrovkou. K dispozici je několik skvělých léků, které skutečně účinkují, mezi ně patří Viagra, Cialis a Levitra. Bohužel neúčinkují u každého stejně dobře a u některých mužů nejdou použít vůbec kvůli jejich srdečním onemocněním. Dalším řešením je injekční aplikace látky do penisu, která způsobí erekci i bez vzrušení, zde se přípravek jmenuje Alprostan s účinnou látkou Alprostadil. Alprostadil zvyšuje účinky Warfarinu a ostatních antikoagulantů, takže je třeba změnit jejich případné dávkování. Pak jsou také k dispozici penilní implantáty, které dokáží penis napřímit takřka na povel. Možností je zde hodně a nejlepší z nich můžete vybrat po dohodě s vnímavým urologem, popřípadě sexuologem. Léky zde zmíněné doporučuji obstarat přes lékárny po předložení lékařského předpisu.

Zdraví Cempírek!


Reagovat



Odpověď

Erekce (MIloš 25.1.2018 19:38)

co vám chlapi teda pomáhá proti erekci, pár přípravků jsem už zkoušel, ale nic moc. Tak pokud mi prosím poradíte budu moc rád, Míla


Reagovat



Odpověď

Re: problém s erekcí (Luděk 4.12.2017 20:26)

já mám problém s erekcí už rok a zatím se mi nepodařilo najít nic co by mi tak nějak pomohlo, tak jestli něco máte, tak vám budu moc vděčný...


Reagovat



Odpověď

Erekce (Mirek 14.1.2018 21:25)

tak co už se vám to nějak zlepšílo nebo pořád jen hledáte a nemůžete nic najít? taky by mi bodla nějaká rada :)


Reagovat



Odpověď

Re: erekce (Věra 14.1.2018 23:20)

zatím vám asi neporadím nic nepomohlo


Reagovat



Odpověď

Problém (Martin 23.1.2018 11:17)

V posledním roce mě to začíná trápit víc a víc... koukal jsem se i na internetu co na erekci, ale z těch všech rad mi jde hlava kolem. Máte tip na nějaký doplněk?


Reagovat



Odpověď

Re: problém s erekcí (Oto 28.1.2018 18:58)

Taky jsem měl docela problémy s erekcí, ale pak to vyřešili pilulky, takže koukejte se na složení a musíte zkoušet, taky objevíte. určitě


Reagovat



Odpověď

Re: problém s erekcí (Oliver 4.2.2018 22:22)

já mám taky problémy s erekcí, ale už to řeším a čekám jak mi v týdnu teď přijdou pilulky tak vám dám vědět jak fungují nebo co a jak :)


Reagovat



Odpověď

Re: problém s erekcí (Libor 21.2.2018 11:37)

mám problémy s erekcí a mám čtyřicet pět let, můžete mi prosím někdo poradit nějaký prášek nebo něco co tomu napomůže? budu moc rád, díky!!!!


Reagovat



diskuze se týká článku
přidejte sem svůj komentář

Nenašli jste zde přesně to, co jste hledali? Zeptejte se na to ostatních. Určitě Vám pomohou.
Ke svému dotazu použijte tento formulář.


Jméno
E-mail
Nadpis
Komentář
Všechna políčka formuláře je třeba vyplnit!
Připojit fotku
další podobná diskuze

Mužu mit vyrazku z cukrovky

(angel 14.5.2017 8:30)

Dobrý den jsou to spise takove pupinky jsem z toho dost nervozní,jestli to není svrab ale nesvedi to skoro vubec diky za odpoved


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Krém vitaros lekárna

(Josef 26.8.2016 9:10)

Dobrý den , zajímá mne zda je již v našich lekárnách krém vitaros a jaká je jeho cena děkuji Josef


Počet odpovědí: 5 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Erekce

(Krhut Josef 7.8.2016 19:59)

Jsem po radikální operaci prostaty a zajímá mne zda už konečně je v našich lékarnách k dostání Vitaros krém děkuji .


Počet odpovědí: 4 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Smegma penisu a spatná erekce

(pedro 24.7.2016 9:20)

dobrý den ,
prosím mám v poslední době problém s erekcí.Je možné že je to způsobeno lékem Duodart na prostatu? je možno tento lék nahradit nebo kombinovat s jiným pro erekci?L
děkuji


Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



zajímavé články